Home » , , » Jeg hedder stadig Trinity (1971) Watch Full Movie

Jeg hedder stadig Trinity (1971) Watch Full Movie

Download Full Jeg hedder stadig Trinity in High Quality Video. Download Movie Jeg hedder stadig Trinity in Top Quality. Play Streaming Jeg hedder stadig Trinity in Best Quality. Full Streaming Jeg hedder stadig Trinity in Best Video Format. Play Movie Jeg hedder stadig Trinity in HD Format.


You will notice complete beskrivelse af Jeg hedder stadig Trinity nedenfor:
  • Original titel : ...continuavano a chiamarlo Trinità
  • Film titel : Jeg hedder stadig Trinity
  • År for film : 1971
  • Genrer af film : Komedie, Western,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1971-10-21
  • Virksomheder af film : West Film,
  • Landene i film : Italy,
  • Sprog af film : Italiano,
  • Varighed film : 113 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7.2
  • Youtube ID film : fTAxSGO8F90
  • Oversættelse af film : CS,DA,DE,EL,EN,ES,FR,HE,HU,IT,KO,NL,PL,PT,PT,RU,SV,TR,
  • Aktører film :Jr. (The Father), Riccardo Pizzuti (Chief of the Dallas gunmen), Bud Spencer (Der Kleine), the mother), Dana Ghia (Wandering farmer's wife), Enzo Fiermonte (Wandering farmer), Fortunato Arena (Parker Henchman), Benito Stefanelli (Stingary Smith), Gilberto Galimberti (Poker player with eye patch), Bruno Boschetti (), Luigi Bonos (Bartender Ozgur), Jean Louis (Murdock), Harry Carey, Gérard Landry (Lopert), Yanti Somer (Trinity's girl), Gildo Di Marco (Peasant injured by monks), Terence Hill (Der müde Joe), Jessica Dublin ('Farrah', Franco Ressel (Maitre D'), Pupo De Luca (Older monk), Enzo Tarascio (Sheriff), Antonio Monselesan (Wildcat Hendricks), Emilio Delle Piane (Parker)

0068154

Jeg hedder stadig Trinity the proper film manufacured by West Film, using beskrivelse af filmen er "Trinity og hans omfangsrige bror Bambino har forklædt sig som detektiver på hemmelig mission. De to plattenslagere bliver kontaktet af forbryderlederen James Parker, der tilbyder dem et pænt beløb for at vende det blinde øje til hans aktiviteter. Brødrene tager imod pengene, men da Parker indskærper, at de ikke må opsøge den lokale missionsstation, bliver deres nysgerrighed alligevel for stor, og snart er de på sporet af våbenhandel og en guldskat.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste sound quality and finest bedste skuespillere.

You are currently ur : Jeg hedder stadig Trinity fra West Film, in HD Format knowing the need be udgivet as part of your land. Receive favoritter øjeblikkeligt film, vast choice skub of a button! With an ubegrænset dollar amount of båndbredde og indhold til at streame, ur what you should want, for you!

... Watch Streaming Jeg hedder stadig Trinity in High Quality 1080p ....




Camera Operator : Angelo Lannutti, Editor : Antonio Siciliano, Original Music Composer : Guido De Angelis, Director of Photography : Aldo Giordani, Screenplay : Enzo Barboni, Executive Producer : Ezio Palaggi, Executive Producer : Roberto Palaggi, Production Design : Enzo Bulgarelli, Executive Producer : Joseph E. Levine, Producer : Italo Zingarelli, Original Music Composer : Maurizio De Angelis, Director : Enzo Barboni
Selvfølgelig, nu du kan se film involverer Jeg hedder stadig Trinity fuldt længde og har den forbindelse til dette flick Jeg hedder stadig Trinity in HD Quality.


Tags: gunslinger, brother brother relationship, hold-up robbery, brother, mistaken identity, cowboy, spaghetti western,

You've just seen the movie categories Eventyr / Komedie / Western titled Jeg hedder stadig Trinity (1971) Watch Full Movie. You can bookmark this page with the URL https://westernfilminternet.blogspot.com/2016/12/jeg-hedder-stadig-trinity-1971-watch.html. Thank you!
Jeg hedder stadig Trinity (1971) Watch Full Movie 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Western Film Via Internet - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger