Home » , , , , , , » De kalder mig Trinity (1970) Download Movie

De kalder mig Trinity (1970) Download Movie

Watch Full Movie De kalder mig Trinity in HD Format. Watch Streaming De kalder mig Trinity in Best Look Video Format. Online Streaming De kalder mig Trinity in High Definition Quality. Play Movie De kalder mig Trinity in Best Video Format. Full Streaming De kalder mig Trinity in High Definition Format.


You will see a full beskrivelse af De kalder mig Trinity nedenfor:
  • Original titel : Lo chiamavano Trinità...
  • Film titel : De kalder mig Trinity
  • År for film : 1970
  • Genrer af film : Action, Komedie, Western,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1970-12-22
  • Virksomheder af film : West Film,
  • Landene i film : Italy,
  • Sprog af film : Italiano,
  • Varighed film : 110 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7.4
  • Youtube ID film : pzNTQ-a_bUE
  • Oversættelse af film : CS,DA,DE,EL,EN,ES,FR,HE,HU,IT,KO,NL,NO,PL,PT,PT,RU,SV,TR,ZH,
  • Aktører film :Riccardo Pizzuti (Jeff), Ezio Marano (Frank/Weasel), Bud Spencer (Bambino), Franco Marletta (), Luigi Bonos (Ozgur), Ugo Sasso (Sheriff), Steffen Zacharias (Jonathan), Dan Sturkie (Tobias), Remo Capitani (Mezcal), Terence Hill (Trinity), Thomas Rudy (Emiliano), Luciano Rossi (Timmy), Gaetano Imbró (Blond Bounty Killer), Michele Cimarosa (Mexican Prisoner), Paolo Magalotti (Bandit), Farley Granger (Major Harriman), Gisela Hahn (Sarah), Elena Pedemonte (Judith), Antonio Monselesan (Wildcat Hendricks)

0067355

De kalder mig Trinity the proper film excreted by West Film, featuring a beskrivelse af filmen er "Den seje dusørjæger Trinity beslutter at besøge sin halvbror Bambino, der ernærer sig som hestetyv og plattenslager. Selvom de to brødre ikke er de oplagte beskyttere, ender de alligevel som eneste værn mellem den onde major Harriman og en gruppe mormoner, hvilket giver anledning til en smule skyderi og store mængder øretæver.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste quality of sound and best bedste skuespillere.

Should you have seek to hunt for Film efter titel De kalder mig Trinity, you are well on the right websted. Her kan du beware gratis eller downloade det from your own mobilenhed ved at klikke på download-knappen. It is also possible to ur numerous nyeste filmtitler free of charge ved at registrere being a medlem. You solely tager 2 mins to register as well as enjoy thousands of nyeste film at no cost

... Play Streaming De kalder mig Trinity in Best Quality 1080p ....




Producer : Joseph E. Levine, Other : Alessandro Alessandroni, Dialogue : Gene Luotto, Editor : Giampiero Giunti, Producer : Donald Taylor, Director of Photography : Aldo Giordani, Executive Producer : Roberto Palaggi, Producer : Italo Zingarelli, Director : Enzo Barboni, Original Music Composer : Franco Micalizzi, Author : Enzo Barboni
Selvfølgelig, nu du kan se film af De kalder mig Trinity fuldt længde og har den link til dette video De kalder mig Trinity in HD Video.


Tags: gunslinger, sheriff, saloon, ranch, settler, false identity, brother, drifter, cowboy, mormon, spaghetti western, identity theft,

You've just seen the movie categories Action / Eventyr / Historie / Komedie / Romantik / Scifi / Western titled De kalder mig Trinity (1970) Download Movie. You can bookmark this page with the URL https://westernfilminternet.blogspot.com/2016/05/de-kalder-mig-trinity-1970-download.html. Thank you!
De kalder mig Trinity (1970) Download Movie 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Western Film Via Internet - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger